torsdag 17 februari 2011

We all must stand together or one by one we fall

vet fortfarande riktigt vad jag tycker om det här med blogg.

LEDIG IMORN!!!!!
efter 9 arbetsdagar i rad är jag äntligen ledig! min flatmate har åkt till svedala en vecka så imorn ska jag shoppa, luncha och kolla en bia.
saknar henne så mkt.. hon åkte igår hehe.
hade hennes parfym på jobbet idag! det var mysigt ;)

träffar massa nya arbetskamrater hela tiden och fan va kul det är och få nya vänner.
behöver utöka min kompiskrets och utvecklas.

lyssna på ozzy på vägen hem. normally har ja upptempo innan jobb och lugn skön rock på vägen hem.
funderar på och ta en 1 dagars på swe rock så ja kan få se min gamle hjälte.
känns som sista chansen och vill verkligen inte missa den.
skitsiesta kan ta sig röven. skit i den jävla popindiekräkmusiken eller iaf minimera den och lämna plats åt rocken. men alltid kul med musik och defintivt förfesterna på norregatan.

snacka med mats och resor i höst. vill inte vara hemma men absolut inte utan honom. snacka lite om 4 veckor i USA. mitten på september.. hade så gärna velat dra Hawai 2 veckor men känns som maxat för plånkan. Man ska ju inte skryta med sina 5.95 i h. England är bäst på många sätt men faen inte när det kommer till lön.

längtar tills min familj kommer. kommer böla när ja ser mamma..

rock on

1 kommentar: