måndag 14 februari 2011

Hubba Bubba nu tar vi dem i röven!!

6e arbetsdagen avklarad, 3 till innan jag är ledig en heel dag.
jobbat 47 h denna veckan och innan dricks och efter skatt har jag tjänat ihop strax under 3000.
helt jävla galet. tur jag älskar london som fan.

inget spännande och berätta om veckan mer än jobb. älskar åka förbi big ben, house of parlament, london eye, victoria palace osv osv.. gör hela min dag.

tänkte inte åka hem för och stanna.. kanske jobbar sommaren i london kanske jobbar på rp men hösten får bjuda på något annat än plugg.. inte redo ännu. drömmen hade varit 6 veckor i USA 2 på hawai.
eller karibien. skulle enligt en av mina gäster vara det bästa..
tur man har ännu en vecka framför sig full med jobb så cashen "flödar"

detta är en jävla skitblogg... tänkte egentligen skriva något annat, för vad jag förstått är bloggar till för och blotta sitt inre.. inte min grej..
finns så många andra jävla skitbloggar som gör det..

read it, enjoy or fuck off

1 kommentar:

  1. Nu är du hooked på att resa. Du kommer aldrig vara nöjd i Sverige. BUHU, du kommer läääämna mig! :( Haha. Nä men det är farligt att börja resa. Då kommer man aldrig känna frid hemma i Sverige ju! Jobba inte ihjäl dig Ida! Miss you.

    SvaraRadera